نخستین نشست کتاب‌خوان ویژه روحانیون و طلاب کوهبنان برگزار شد

همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی در شهرستان کوهبنان نخستین نشست کتاب‌خوان ویژه روحانیون و طلاب برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نخستین نشست کتاب‌خوان ویژه روحانیون و طلاب شهرستان کوهبنان با محوریت مطالعات دین، باحضور مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ وارشاد اسلامی و مسئول دفتر امام جمعه در کتابخانه عمومی شهید اول شهرستان کوهبنان برگزار شد.

خلیل الله باقی زاده رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان در این نشست گفت: هدف از سلسله نشست‌های کتابخوان در سراسر کشور، اشاعه فرهنگ صحیح کتابخوانی است تا افراد کتاب‌هایی را که خود خوانده و از آن لذت برده‌اند را با دیگران به اشتراک بگذارند و از این راه، زمینه ترویج فرهنگ مطالعه را پدید آورند.

او با اشاره به استقبال علاقمندان شرکت در نشست‌های کتابخوان در شهرستان افزود: این رویداد مهم فرهنگی این بار به صورت ویژه و با همکاری اداره  تبلیغات اسلامی شهرستان، اساتید وطلاب حوزه‌های علمیه به طور اختصاصی برگزار و آنان تجربیات کتابخوانی خود را در این نشست ارائه خواهند کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان بیان داشت:بازخورد برگزاری برنامه‌های فرهنگی اخیر اداره  کتابخانه‌های عمومی شهرستان در رشد شاخص‌های مطالعه در شهرستان را مثبت ارزیابی و ضمن تاکید بر اجرای این ویژه برنامه‌های تشویقی در آینده از علاقمندان به مطالعه و کتاب خوانی دعوت کرد از فرصت پیش آمده برای در اختیار قرار دادن تجریبات مطالعه خود به دیگران استفاده کنند.

باقی زاده نشست کتاب‌خوان ویژه روحانیون و طلاب را یکی از راه‌های ایجاد رغبت به کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم دانست و تصریح کرد: روحانیون و طلاب به دلیل برخورداری از منابر متعدد و تعامل با اقشار مختلف جامعه، یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین افراد برای ترویج فرهنگ مطالعه هستند که باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار