آیت الله فلاحتی:

مشکل آب شرب در برخی مناطق گیلان بحرانی است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مشکل آب شرب در برخی مناطق این استان به مرحله بحرانی رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه رشت گفت: موضوع آب به ویژه آب شرب در برخی مناطق استان به مرحله بحرانی رسیده است.

او به اهمیت ساماندهی آب در استان گیلان اشاره کرد و افزود: استاندار گیلان و متولیان مربوطه باید برای رفع بحران آب با سرعت عمل کنند.

امام جمعه رشت همچنین با اشاره به مشکلات مردم در جامعه اظهار داشت: این روز‌ها گرانی روح و روان مردم را آزار می‌دهد و در هر بخشی تورم و گرانی داریم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نگرانی‌های مردم گفت: افسارگسیختگی در ارتقا و ارتفاع قیمت کالای اساسی پیش آمده و دولت باید با سرعت بیشتری در این بخش تلاش کند.

او با بیان اینکه در بررسی عملکرد مسئولان باید انصاف رعایت شود، افزود: در کالای اساسی ذخیره خوبی در کشور داریم و این از موفقیت‌های دولت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با اشاره به اینکه ایران در واکسیناسیون کرونا دارای رشد است، اظهار داشت: گیلان رتبه نخست کشوری واکسیناسیون را به خود اختصاص داده و از این بابت از تمام متولیان و دست اندرکاران تشکر می‌کنم.

آیت الله فلاحتی به هفته بسیج در هفته آینده نیز اشاره و تصریح کرد: بسیج در همه بحران‌ها خود را کنار مردم دانسته و ملت ایران هم خود را مدیون بسیجیان این پابرهنگان عالم اسلام می‌داند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.