از سوی دانش آموزان یک روستا در تربت جیدریه صورت گرفت؛

اهدای روزانه هشت گل زعفران برای کمک به تجهیز مدرسه

دانش‌آموزان یک دبستان در روستای شترخسب تربت حیدریه در فصل برداشت زعفران روزانه ۸ عدد گل زعفران به نیت امام هشتم با هدف کمک به تجهیز مدرسه اهدا کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا علیدادی مدیر دبستان دین و دانش روستای شتر خسب تربت حیدریه گفت: برای فراهم کردن محیطی بهتر و مجهز‌تر در مدرسه نیازمند مشارکت بیشتر اولیا بودیم، بنابراین این طرح به ذهنم رسید که با توجه به ارادت ویژه‌ای که خودم و تمام دانش آموزان و اولیا به امام رضا (ع) داشتیم و از آنجایی که فصل برداشت زعفران بود و والدین بیشتر دانش آموزان هم کشاورز بودند با دانش آموزان قرار گذاشتیم که هر روز نفری هشت گل زعفران به نیت امام هشتم به مدرسه اهدا کنند.

او افزود: دانش آموزان از این طرح خیلی خوب استقبال کردند و کمک صد درصدی داشتند، حتی کسانی که زمین کشاورزی نداشتند از دوستشان قرض می‌گرفتند تا در این طرح شرکت کنند.

مدیر دبستان دین و دانش روستای شتر خسب تربت حیدریه ادامه داد: در این طرح اتفاقات بسیار زیبایی می‌افتاد و دانش آموزان با عشق و علاقه در این طرح شرکت می‌کردند چراکه به امام رضا علاقه خاصی داشتند و می‌خواستند حتما در کمک به مدرسه شریک باشند و جالب اینجاست که خریدار زعفران هم وقتی از ماجرا با خبر شد زعفران‌ها را به دو برابر قیمت خرید.

علیدادی بیان کرد: پس از در جریان قرار گرفتن آستان قدس رضوی از این موضوع و با توجه به محرومیتی که بعضی از دانش آموزان داشتند و تا کنون به مشهد سفر نکرده بودند، یک سفر زیارتی، سیاحتی به مشهد مقدس از طرف آستان قدس رضوی به دانش آموزان این مدرسه هدیه داده شد.

انتهای پیام/ا. غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار