نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

عدالت گستری یکی از وظایف مهم رسانه ملی است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عدالت خواهی و عدالت گستری یکی از وظایف مهم رسانه ملی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده  ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در دیدار با مدیرکل، معاونان، مدیران وشورای بسیج صدا وسیمای مرکز خراسان رضوی گفت: رسانه ملی در برابر تهاجم دشمنان و در برابر زور و فساد ایستاده است زیرا که توسعه عدالت در جامعه به کسی اجازه نخواهد داد که به سمت جریان فساد، زور و قدرت بروند.

او در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از مهمترین اهداف اجرایی رسانه ملی استفاده از ظرفیت‌های هنر و هنرمند برای عدالت گستری، توسعه و حفظ انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه رسانه ملی رسالت دینی دارد ادامه داد: زیر ساخت و زیر بنای رسانه ملی خون هزاران شهید است که عدالت باید در راستای خون شهدا حرکت کندو باید اندیشه ولایی که با خون شهدا نسبت دارد ترویج شود.

آیت الله علم الهدی خطاب به بسیجیان صدا و سیما بیان کرد: رسالت بسیجیان در صداوسیما دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب در یک نهاد کاملا ملی و انقلابی است.


بیشتر بخوانید



محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی هم در این دیدار گفت:در سال‌های اخیر و در گام دوم انقلاب که از حساس‌ترین مقاطع حیات پر برکت انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، شرایطی را شاهد هستیم که توطئه‌های استکبار جهانی و عمال منطقه‌ای آنان، کشور را تا مرحله جنگ فرسایشی اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای پیش برده است و در این میان تدابیر و راهبرد‌های مدبرانه، شجاعانه و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب، همواره توطئه‌های آنان را خنثی ساخته است. رسانه ملی، به عنوان بازوی کارآمد و تاثیر گذار نظام و رهبری، نقش بی بدیل و سرنوشت سازی در این عرصه بر عهده داشته و دارد.

او افزود: رسانه ملی سعی کرده است تا با آگاهی بخشی، اعتماد سازی، امید آفرینی، بصیرت افزایی، تقویت وحدت، باور‌های انقلابی، اسلامی و ارزشی،  امید و معرفت لازم برای مقابله با تهدیدات و تبلیغات روانی دشمن را ایجاد کند.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون که رسانه ملی وارد مرحله تغییر و تحول بر اساس شعار محوری "هویت محوری و عدالت گستری" گردیده است، صدا و سیما در سطح کشور و در استان‌ها با روحیه مضاعف انقلابی و جهادی در مسیر تحقق سیاست‌ها و رسالت سازمانی خود، بر طبق راهبری ریاست محترم سازمان جناب آقای دکتر جبلی و منطبق با منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فعالیت انقلابی و جهادی می‌کند.


انتهای پیام//ح. ص.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار