عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مشهد باید الگوی سایر شهر‌ها شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید میان آرمان‌ها و ارزش‌های کلان مشهد، پیوندی حاصل شود تا تعارض‌ها را حل کرده و این شهر را به الگویی با یک استراتژی جامع برای سایر شهر‌ها تبدیل کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه تبیین جهان‌شهر برکت و کرامت که به میزبانی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و اندیشکده مدیریت شهری و با حضور کارشناسان فعال در حوزه‌های مختلف مشهد برگزار شد، گفت: الگوسازی در پایتخت معنوی ایران درسه حوزه ساختار‌های شهری، فرهنگ و ارزش‌های حاکم در مشهد و روابط بین انسان‌ها جزو مهمترین ارکان برای تحقق این شعار است.

او افزود: بر همین اساس تمامی ارگان‌ها باید برای بهترشدن و الگو شدن هرچه بیشترمشهد در رسیدن به همه‌ی آرمان‌ها و چشم انداز‌ها تلاش کنند.


بیشتر بخوانید




عضو تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باتوجه به حضور امام مهربانی‌ها دراین کلانشهر زیارتی، لازم است تمدن سازی، ارزیابی و برنامه ریزی برای دست یابی به ارزش‌ها در چشم انداز ۱۴۰۴ و همچنین برگزاری نشست‌ها وامنیت و آرامش از برنامه‌های اصلی باشد.

مظفر بیان کرد: همه باید میان آرمان‌ها و ارزش‌های کلان این شهر، پیوندی حاصل کنیم تا بتوانیم تعارض‌ها را حل کرده و مشهد را به الگویی با نظام درست، دارای استراتژی جامع تبدیل کنیم.

او تصریح کرد: هرچند مشهد شهر بسیارخوب با پیروی از الگوی سیره رضوی و با بهره مندی از ظرفیت فرهنگی مشعول خدمت رسانی به زائران است، اما بازهم باید بین حوزه ارزش و تفکر و اندیشه پیوند عظیمی حاصل شود تا مشهد را باعنوان جهان شهر برکت و کرامت بیشتر بشناسانیم.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.