اهدای۴۰۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمندکرمانشاهی در ایام شیوع کرونا

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اهدای چهار هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی در ایام شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در بسیاری از مناطق روستایی و عشایری و نیز مناطقی که در وضعیت زرد قرار دارند مدارس فعالیت حضوری خود را از ابتدای مهر ماه و اوایل آبان آغاز کرده‌اند.

او افزود: با بازگشایی قطعی مدارس مرکز استان کرمانشاه طبق نظر ستاد ملی کرونا و مصوبات حوزه وزارت آموزش و پرورش عمل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان داشت: مدارس استان کرمانشاه از اول آبان ماه به صورت نیمه حضوری برای مقطع متوسطه دوم بازگشایی شده و از امروز مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

یزدان پناه با اشاره به شرایط بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسط اول، ادامه داد: نحوه حضور، رفت و آمد و فعالیت دانش آموزان در این ۲ مقطع به عهده شورای مدارس و تصمیمات آنها بستگی دارد.

او گفت: تعداد ۳۴ هزار دانش آموز کلاس اولی به مدرسه ورود کردند و با توجه به این آمار ۸۸ درصد دانش آموزان در سامانه شاد در حال آموزش هستند.

یزدان پناه در خصوص تبلت‌های اهدایی به دانش آموزان استان کرمانشاه، بیان کرد: تاکنون نزدیک به چهار هزار دستگاه تبلت از طریق مدرسه، خیرین، معلمین خریداری و به دانش آموزان اهدا شده است و همچنین مبلغ چهار میلیارد اعتبار در حال بررسی و سازماندهی برای تهیه مجدد تبلت و توزیع آنها با توجه به جمعیت استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: معلمین و دانش آموزان مکلف‌اند جز در شیفت قانونی و اداری در سامانه شاد باهم ارتباط برقرار نکنند و آموزش و تدریس تنها در زمان مقرر شده صورت بگیرد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار