انتشارکتاب‌های تخصصی دفاع مقدس استان همدان در نرم‌افزار «آذرسا»

کتابدار کتابخانه حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان گفت: کتاب‌های تخصصی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان در نرم افزار «آذرسا» بارگذاری و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصلح‌خو کتابدار کتابخانه حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه کتاب‌های تخصصی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان در نرم افزار «آذرسا» بارگذاری و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است، به اقدامات انجام شده در کتابخانه دفاع مقدس استان همدان، اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور معرفی این مجموعه اقداماتی در فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای انجام و تاحدودی کتابخانه تخصصی دفاع مقدس به مخاطبان معرفی شده است.

او گفت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره فضای مجازی، کتاب‌های دفاع مقدس به خصوص کتاب‌های انتشارات حماسه ماندگار و کتاب‌های ناشناخته نویسندگان توسط کتابخانه تخصصی دفاع مقدس معرفی می‌شود و از طرفی کتاب‌های جدید منتشر شده را خریداری و در اینجا به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

کتابدار کتابخانه حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان با اشاره به برنامه‌های این مجموعه تا پایان امسال ادامه داد: از ابتدای فصل تابستان کلیه کتاب‌ها در نرم افزار «آذرسا» بارگذاری و اطلاعات این کتاب‌ها به روز شده که به زودی کار ثبت به پایان رسیده و دسترسی به کتاب‌ها آسان می‌شود.

او به تعداد کتاب‌های این مجموعه اشاره و ابراز داشت: در کتابخانه تخصصی حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان تعداد ۱۰ هزار جلد و پنج هزار عنوان کتاب در خدمت مخاطبان قرار گرفته که عضویت و استفاده از کتابخانه برای عموم مردم رایگان است.

مصلح‌خو افزود: علاقمندان برای عضویت باید دو قطعه عکس ۳ در ۴ و یک کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه داشته باشند و باتوجه به مدرک تحصیلی می‌توانند بین پنج تا شش جلد کتاب را به امانت ببرند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار