معرفی خودرو؛

کادیلاک CT۵-V Blackwing خودرویی پرقدرت برای سال ۲۰۲۲

بلک وینگ برای مقابله با رقبایی مانند آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو، بی ام و M ۳ و مرسدس AMG C ۶۳ به خوبی مجهز است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  CT۵-V Blackwing قرار است جانشین کادیلاک CTS-V شود و نیرویی فوق العاده بالا دارد؛ این خودرو نسبت به خودرو نسل قبل دارای امکانات و حتی نامی متفاوت است. خودروی جدید از همان موتور سوپرشارژ V-۸ بهره می‌برد، اما استایل به روز شده و فضای داخلی جدید آن چیزی است که کادیلاک به عملکرد بالای خود امیدوار است.

بلک وینگ برای مقابله با رقبایی مانند آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو، بی ام و M۳ و مرسدس AMG C۶۳ به خوبی مجهز است. CT۵-V Blackwing برای پیروزی در برابر این سدان‌های اسپورت برتر جهان، بیش از اسب بخار قدرت را ارائه می‌کند. همچنین سواری و هندلینگ فوق‌العاده‌ای را برای همراهی با شتاب بی‌رحمانه‌اش ارائه می‌کند.

CT۵-V بلک‌وینگ قطعاً به هیاهو‌ها ادامه می‌دهد و در صدر این بخش از چهار در‌های داغ قرار می‌گیرد و عنوان 10 خودرو برتر سال قرار می گیرد. CT۵-V بلک وینگ ۲۰۲۲ یک سدان عملکردی کاملاً جدید در خط تولید کادیلاک است. کادیلاک CT۵-V اکنون صرفاً یک تریم اسپرت‌تر از CT۵ استاندارد است. بلک وینگ که در اینجا بررسی می‌شود، نسخه تمام عیار فوق العاده این برند است.

کادیلاک2022  CT5-V Blackwing
 

در حالی که با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک اختیاری عرضه می شود که باعث می شود CT۵-V بلک‌وینگ کمی سریع‌تر از قبل باشد. برای برخی متقاضیان قیمت CT۵-V Blackwing ممکن است کمی گران باشد که می توانند کادیلاک CT۴-V Blackwing کوچکتر و ارزانتر را در نظر بگیرند.

کادیلاک2022  CT5-V Blackwing
 

اگرچه کادیلاک آن را CT۵-V بلک‌وینگ می‌نامد، اما از بلک‌وینگ V-۸ توئین توربوی جدید توسعه‌یافته از CT۶-V که اکنون متوقف شده است، نیرو نمی‌گیرد. در عوض، یک نسخه به روز شده از سوپرشارژر ۶.۲ لیتری V-۸ CTS-V که جفت‌های فوق العاده ۶۶۸ اسب بخاری را به گیربکس شش سرعته دستی یا ۱۰ سرعته اتوماتیک اختیاری می‌دهد. 

کادیلاک2022  CT5-V Blackwing
 

این خودرو اکنون شتاب بالایی دارد و  می تواند در ۳.۶ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. همچنین تخمین زده می شود که در صورت مجهز شدن به گیربکس اتوماتیک اختیاری، می‌تواند در کمتر از ۳.۴ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

کادیلاک2022  CT5-V Blackwing
 

CT۵-V بلک وینگ کابین خود را با CT۵ استاندارد مشترک است که به سدان پرفورمنس فضای داخلی نسبتاً جادار با ویژگی‌ها و زیبایی‌های فراوان می‌دهد.  همه مدل‌ها با تودوزی چرم اصل با گرمکن و تهویه صندلی‌های جلو و تنظیمات برقی ۱۸ جهته عرضه می‌شوند.

کادیلاک2022  CT5-V Blackwing
 

صندلی‌های اسپرت با عملکرد بالا با روکش‌های چرم و میکروفایبر اختیاری هستند و همراه با درج‌های پانل درب مطابقت دارند. صندوق عقب بلک وینگ به اندازه و شکل صندوق عقب CT۵ معمولی است که پنج کیف دستی را می تواند درون خود جای دهد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار