شهروند خبرنگار اصفهان پیگیری کرد؛

مشکلات باشگاه ورزشی شهدای فریدونشهر مرتفع می شود؟

پیام شما شهروندان عزیز در مورد مشکلات باشگاه ورزشی شهدای فریدونشهر توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شما شهروندان عزیز در مورد مشکلات باشگاه ورزشی شهدای فریدونشهر پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استانها ارجاع داده شد.

 محمد تقی خلیقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدون شهر  اظهار کرد: باشگاه شهدای فریدونشهر که واقع در شهر برف آباد است و با توجه به اینکه این مکان‌های ورزشی را اجاره داده می‌شوند، برخی از امکانات و رسیدگی‌ها باید توسط خود پیمانکار صورت گیرد.

خلیقی اظهار کرد: در صورتی که خرابی عمده‌ای در ورزشگاه‌ها به وجود آید اداره ورزش و جوانان مسئول است و ورود پیدا میکند، اما مشکلات و خرابی‌های جزئی بر عهده پیمانکار است.

وی تاثیر کرونا بر ورزشگاه ورزشی را انکار ناپذیر دانست و گفت: در دوران کرونا مکان‌های ورزشی تعطیل بودند و همین تعطیلی مشکلاتی را برای ورزشگاه‌ها بر جای گذاشته است.

خلیقی اقدامات انجام شده را چنین بیان کرد: با توجه به زمان تخصیص اعتبارات تا یک الی دو ماه آینده مشکل روشنایی این ورزشگاه مرتفع می‌شود و سیستم روشنایی جدیدی جایگزین می‌شود.

وی در خصوص متروکه بودن سالن ورزشی شهدای برف آباد گفت: این سالن در سال ۱۳۹۰ بهره برداری شده و تازه ساخت و داخل شهر است و اصلا متروکه به حساب نمی‌آید.

خلیقی تصریح کرد: برخی از مشکلات و صحبت‌ها صحت ندارد و بزرگنمایی شده و این ورزشگاه مشکل کف پوش و چکه آب از سقف ندارد و مهمترین مشکل آن سیستم روشنایی است.

خلیقی ادامه داد: پیمانکار باید سیستم گرمایشی و سرمایشی و مشکلات جزیی را مرتفع کند و اگر هزینه عمده‌ای صورت بگیرد در قرارداد برای پیمانکار لحاظ می‌شود.

کمبود اعتبار، مشکل اصلی طرح های ورزشی

حسین محمد صالحی دارانی نماینده فریدنشهر در مجلس گفت: توسعه و تقویت زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام  جزو برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و چشم انتظار تخصیص اعتبارات است.

وی یادآورشد: در گذشته محدودیت‌ها و موانعی را بر سر اجرای پروژه‌های عمرانی داشتیم، اما اکنون مشکلات و موانع برطرف شده است که در صورت تامین اعتبار لازم و کافی می‌توان آن‌ها را در کوتاه مدت به مرحله افتتاح و بهره برداری رساند تا در اختیار جامعه ورزش  استان قرار گیرد.
نماینده فریدنشهر در مجلس ادامه داد: پارسال زمین چمن مصنوعی در فریدونشهر افتتاح کردیم و حتی زمین ورزشی را پیگیر هستیم که یکسری از مشکلات آن را حل کنیم اما چون برنامه‌ها و طرح‌ها از قبل ایرادات و اشکالاتی داشت و تعداد ان‌ها زیاد بوده است نازمند تامین اعتبتر هستیم.

محمد صالحی دارانی گفت: پارسال بخشی از هزینه‌ها باعث شد که زمین چمن محله وحدت آباد افتتاح شود و پیگیر زمین ورزشی و بهسازی آن هستیم.

وی افزود: بخاطر کمبود اعتبارات در خصوص  سالن ورزشی شهدای فریدونشهر اقدامی صورت نگرفته است و تکمیل و نوسازی آن در اینده بستگی به میزان اعتبارات دارد، چون طرح های ورزشی الویت بندی می‌شود و  در گزارشی که به اداره کل ورزش جوانان استان داده ایم همه این موارد ذکر شده است، ولی اداره کل ورزش جوانان  بر مبنای الویت و میزان استفاده ایی که از این فضا‌ها می‌شود با توجه به اعتبارات محدودی که دراستان هست برنامه ریزی می‌کنند ضمن اینکه همه‌ی این‌ها به وزارت ورزش جوانان هم مجددا گزارش کرده ایم که از آن طریق بتوانیم کمکی بگیریم تا این ورزشگاه نیز تعمیر و بازسازی و اصلاح شود.

شهروند خبرنگاری در روز‌های اخیر با انتشار کلیپ در فضای مجازی به مطالبات ورزشی فریدونشهر اشاره کرد و گفت: باشگاه ورزشی شهدای فریدونشهر استان اصفهان فاقد هرگونه امکانات رفاهی و ورزشی، فاقد روشنایی، وسایل گرمایشی و سرمایشی می‌باشد و بازیکنان تیم فوتسال این مجموعه ورزشی در فصل سرما به جای لباس ورزشی از لباس زمستانی برای تمرینات خود استفاده می‌کنند.

در این مجموعه ورزشی در هنگام بارش باران و برف آب چکه می‌کند و در صورت بارش متداوم آب همه جا را می‌گیرد با پیگیری‌های مستمر از اداره تربیت بدنی و شهرداری برای رفع این مشکل هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار