تاکتیک‌های رانگنیک می‌تواند پایان بازی حرفه‌ای دخیا را رقم بزند؟

سینکلر، ملی پوش سابق انگلیس تاکتیک‌های رانگنیک را به منزله پایان دوران حرفه‌ای داوید دخیا، ستاره منچستر یونایتد دانست.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مترو، داوید دخیا ستاره منچستریونایتد هشدار داد که تاکتیک‌های رالف رنگنیک می‌تواند به دوران حرفه‌ای او در اولدترافورد پایان دهد.

این پیش بینی جسورانه تروور سینکلر، ملی پوش سابق انگلیس است که احساس می‌کند سبک بازی آلمانی ممکن است برای نقاط قوت دخیا کارساز نباشد.

اما این اولین بازی آرسنال از امیل اسمیت بود که بسیار درباره آن گفته شده بود؛ فرد، هافبک یونایتد هنگام دفاع از کرنر آرسنال، به طور تصادفی پا روی پاشنه دخیا گذاشت و باعث شد که بازیکن اسپانیایی به زمین بیفتد.

در حالی که دخیا منتظر بود تا سوت خطا به صدا درآید، توپ به اسمیت روو در لبه محوطه جریمه رسید که توپ را به دروازه کوبید در حالی که دروازه‌بان روی زمین افتاده بود.

دخیا

سینکلر شدیدا از دخیا به دلیل نداشتن شجاعت کافی، انتقاد کرد و گفت رانگنیک می‌تواند او را کنار گذاشته و دین هندرسون را جایگزین او کند. 

او گفت: «من نمی‌توانم باور کنم که دخیا چقدر ترسوست. من واقعا ناامید هستم، هم تیمی‌های او ناامید خواهند شد، کادر مربیگری و همه هواداران ناامید خواهند شد.گاهی اوقات وقتی به زمین می‌روید، باید کمی درد بکشید». 


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۰۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
کاش یکی پیدا بشه این دروازبان بی کیفیت و به درد نخور از منچستر بندازه بیرون
چند ساله منچستر بخاطر این گلر لایی خور همش میبازه
برید گلایی که خورده ببینید متوجه میشید
آخرین اخبار