خوشبختی‌های خانواده‌ی خوشبخت، به کتابفروشی‌ها رفت

کتاب «خوشبختی‌های خانواده‌ی خوشبخت» برای کودکان و نوجوانان که انتشارات آستان قدس رضوی منتشر کرده، روانه بازارهای کتاب شد.


به گزارش روابط عمومی به‌نشر، کتاب «خوشبختی‌های خانواده‌ی خوشبخت» ماجرا‌های فرزندان یک خانواده است که هر بار با یک مسئله مواجه می‌شوند و شیوه برخورد با آن مشکل و حل آن را به طور ضمنی آموزش می‌بینند. در انتهای هر قصه پرسش‌هایی مطرح می‌شود که ذهن مخاطبان را فعال می‌کند و از طریق قراردادن مخاطب به جای شخصیت داستان کودکان را به تفکر و تامل وا می‌دارد و همچنین صفحه‌ایی برای درج پاسخ توسط کودک پیش‌بینی شده است.

هدف کتاب «خوشبختی‌های خانواده‌ی خوشبخت» آموزش مهارت‌های زندگی است. در این کتاب کودکان با مسائلی، چون دوست‌یابی، اهمیت کار گروهی و مسائل اجتماعی آشنا می‌شوند.


بیشتر بخوانید




در پشت جلد این کتاب آمده است: همه فکر می‌کنند، باید راه‌های عجیب و غریبی برای رسیدن به خوشبختی وجود داشته باشد. ولی هیچ مسیری به سمت خوشبختی وجود ندارد، چون خوشبختی خودش مسیر است و خوشبخت بودن خیلی ساده است! همه‌اش از فکر، احساس و باور ما شروع می‌شود. فقط کافیست فکر بد نکنیم، احساساتمان را بشناسیم و باور کنیم که بی‌هدف به دنیا نیامده‌ایم.

مهم نیست دیگران درباره‌ی ما چه فکر می‌کنند. فکر دیگران درباره‌ی ما، ما را خوشبخت نمی‌کند. فکر کردن به داشته‌هایمان است که به ما شادی و آرامش می‌دهد. در حالی که مقایسه با دیگران و حسرت نداشته‌هایمان، اضطراب و نارضایتی را در وجودمان رشد می‌دهد. آن وقت خیال می‌کنیم اوضاع باید خوب باشد تا خوشحال و خندان باشیم. در حالی که اگر خوشحال و خندان باشیم، اوضاع خوب می‌شود.

کتاب «خوشبختی‌های خانواده‌ی خوشبخت» به قلم سپیده خلیلی در قالب کتاب‌های پروانه ویژه گروه سنی ب و ج منتشر شده است.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.