امام جمعه اصفهان:

بسیج دانشجویی روشنگری کند

امام جمعه اصفهان گفت: دغدغه همه ما حل مشکل آب است و البته شرایط اقلیمی و آب و هوایی هم به تشدید بحران آب کمک کرده و بسیج دانشجویی وظیفه دارد در این زمينه و زمینه هاي ديگر روشنگری کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در دیدار مسئولان و نخبگان بسیج دانشجویی استان با تبریک روز دانشجو گفت: خداوند به ما اجازه نمی‌دهد که زیر سلطه استکبار قرار بگیریم و هرگز خداوند به کافر اجازه نمی‌دهد بر مسلمان مسلط شود.

وی با بیان اینکه نفی سلطه به معنای قطع ارتباط تجاری و دیپلماسی نیست، گفت: سلطه یعنی اینکه برخی کشورها حتی اجازه کارهای خود را هم باید از کشورهای استکباری مثل آمریکا بگیرند و خودشان نمی‌توانند اقدامی کنند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد گفت: باید نیاز اقشار مختلف جامعه همچون معلولان متناسب با وضعیت و جایگاهی که دارند در جامعه تامین شود .

امام جمعه اصفهان گفت: من در اکثر جلسات مربوط به آب شرکت کردم و از زمان نمایندگی مجاس پیگیر مسائل مرتبط با آب اصفهان بودم اما برخی پروژه‌های انتقال آب با تعلل دولت‌ها و استانداران به سرانجام نرسید.

وی با بیان اینکه آب جزو انفال است، گفت: مدیریت انفال با دولت است و باید بر اساس عدالت این آب توزیع شود و همه به میزان نیاز از آن بهره ببرند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های انتقال آب به اصفهان  گفت: پروژه‌های مرتبط با آب باید کاملا کارشناسی و دقیق باشد و تمام جنبه‌های آن در نظر گرفته شود.

امام جمعه اصفهان گفت: میزان نیاز آب شرب اصفهان ۱۱.۵ متر مکعب است که تمام استان اصفهان را پوشش می‌دهد و نسبت به قبل از انقلاب یکی از پیشرفت‌ها در حوزه آب بوده است.

وی گفت: دغدغه همه ما حل مشکل آب است و البته شرایط اقلیمی و آب و هوایی هم به تشدید بحران آب کمک کرده و بسیج دانشجویی وظیفه دارد در این زمينه و زمینه هاي ديگر روشنگری کند.

در ابتدای این نشست انوری مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به تهیه نظام مسائل استان توسط بسیج دانشجویی گفت: ماموریت بسیج دانشجویی نقش آفرینی در عرصه هایی است که انقلاب نیاز دارد و تمرکز بر مسائل تخصصی است.

 انوری گفت: دانشجویان بسیجی با نگاه عالمانه و عاقلانه و انقلابی پای انقلاب هستند و تلاش می‌کنند با احصای مسائل استان در حل مشکلات نقش آفرین باشند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار