رئیس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا:

اختیار بازگشایی مدارس به مدیران استانی داده شده است

رئیسی با اشاره به اجرای نظام مدیریت هوشمند کرونا، گفت: اجرای دقیق این طرح نیازمند همکاری همه بخش‌های دولتی و عمومی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و تبریک روز پرستار از خدمات و زحمات پرستاران به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: در قدردانی از پرستاران نباید به تشکر لفظی بسنده کرد و باید پرداخت مطالبات و معوقات پرستاران را به عنوان یک مسئولیت قانونی دولت پیگیری کنیم.

رئیس جمهور در ادامه با تشکر از همه دست اندرکاران واکسیناسیون عمومی اظهار کرد که دولت با جدیت واکسیناسیون عمومی را به منظور صیانت از سلامتی و جان شهروندان پیگیری خواهد کرد. در مورد واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال نیز باید با مطالعه علمی، نتایج واکسیناسیون در کشور‌های دیگر را به شکل دقیق بررسی کنیم چرا که امروز مردم به دولت اطمینان دارند و باید این اعتماد و اطمینان حفظ شود.

رئیسی درباره بازگشایی مدارس گفت: این اختیار به مدیران استانی داده شده است که به شکل موردی و مقطعی وضعیت مدارس را بررسی کنند و اگر در منطقه‌ای شرایط خاصی پیش آمد صیانت از جان دانش‌آموزان را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۱۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
با عرض ادب و احترام خدمت رئیس جمهور محترم سلامئ علیکم : مدیران استانی عمرا زیر بار همچون ریسک پر خطری که مستقیما با بیماری کشنده کروناهای مختلف و با جان دانش آموزان عزیزان ملت سر کار دارد با جان اولیای مدارس محترم سرکار دارد نمی روند مگه بیکارند برای خودشون دردسر درست کنند !!! در همان فضای مجازی ایمن و از طریق تلویزیون ایمن در خانه هاشون آموزش و پرورش یاد می گیرند هم خیال والدینشان راحت است هم خیال مدیران مدارس راحت است باید با شیوه و سبک جدید زندگی مدرن در دوران کرونای هوشمند عادت کنند همه سطوح جامعه مدنی ایران اسلامی عزیزمان تا برطرف شدن کامل خطر . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
مهیا
۱۳:۴۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
تورو خدا التماستون میکنم غیرحضوریش کنین من اصلا دوست ندارم یه بار دیگه کرونا بگیرم همین ماه آنفولانزا گرفتم واقعا به مرحله مردن رسیدم.از درسهامم عقب افتادم توروخدا غیرحضوریش کنین اینقدر بهمون استرس ندید توی این سن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
آقای رئیسی ما دیگه به هیچ دولتی اطمینان نداریم،اون از روحانی اینم ازشما ،امیدوارم حرف ودرد دل مردم براتون مهم باشه
آخرین اخبار