جزئیات برگزاری امتحانات نوبت اول در مدارس خراسان رضوی اعلام شد

معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:برگزاری امتحانات نوبت اول تابعی از فرآیند آموزش مدرسه خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رضا صابری تولایی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برگزاری امتحانات نوبت اول تابعی از فرآیند آموزش خواهد بود؛ یعنی در مدارسی که آموزش حضوری است، امتحانات آن مدرسه نیز حضوری خواهد بود و در مدارسی که آموزش غیرحضوری است، امتحانات این مدارس نیز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

او گفت: با بیان اینکه برابر آیین نامه امتحانات، بازه زمانی برگزاری امتحانات نوبت اول، دی ماه خواهد بود. حضور تمامی دانش آموزان در امتحانات ضروری است و در صورت حضور نداشتن، غیبت غیرموجه محسوب و برابر ضوابط و مقررات با دانش آموز غایب رفتار می‌شود، مگر اینکه دانش آموز غایب عذر موجه داشته باشد.


بیشتر بخوانید


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان مدارس بزرگسالان، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد در تمام دوره‌های تحصیلی حتماً به صورت حضوری انجام خواهد شد.

صابری گفت: برگزاری امتحانات داخلی صرفاً در اختیار دبیر مربوطه و برگزاری امتحانات هماهنگ یا طراحی سوال واحد به هر شکل، خلاف ضوابط و مقررات است و مدارس به هیچ عنوان مجاز به برگزاری امتحانات هماهنگ نیستند.

 

انتهای پیام//م.م.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پریا
۰۳:۰۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
چرا باید مدارس حضوری بشه با اینکع یه ویروس حدید اومده این چه وضعش
آخرین اخبار