مامور نیروی انتظامی در سبزوار با گلوله زخمی شد

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی برای دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق، منجر به زخمی شدن یک مامور نیروی انتظامی سبزوار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین بیات مختاری سحرگاه فرمانده انتظامی سبزوار گفت: امروز گروه گشت کلانتری ۱۱ سبزوار در اجرای طرح مقابله با سرقت، برای دستگیری سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید مسروقه که از عاملان دزدی سیم و کابل‌های برق بودند، وارد عمل شد.

وی گفت: ماموران انتظامی در این عملیات ضربتی به متهمان دستور ایست دادند و با توجه به فرار متهمان، عملیات تعقیب و گریز با اجرای طرح مهار آغاز شد.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: متهمان با سرعت زیاد و به صورت خلاف جهت در معابر اصلی و کمربندی شهر متواری شده و با سلاح شکاری به سمت خودرو پلیس تیراندازی کردند؛ عملیات تعقیب و گریز ادامه یافت و متهمان در حاشیه شهر با رهاسازی خودرو به صورت پیاده پا به فرار گذاشتند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ بیات مختاری گفت: در این عملیات، سارقان به سمت ماموران انتظامی شلیک کردند که یکی از کارکنان انتظامی مجروح شد و تیم تجسس کلانتری ۱۱ نیز به ضرب گلوله یکی از سارقان را زخمی و زمین گیر و متهم همدست او را دستگیر کرد.

او گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، متهمان اهل یکی از استان‌های شمالی کشور هستند که تعداد زیادی ابزارآلات مخصوص سرقت سیم و کابل تیر‌های برق و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از خودرو آنان کشف و پیجویی‌های تخصصی پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی در این رابطه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: مامور انتظامی مصدوم شده تحت درمان قرار گرفته و متهم زخمی شده نیز به مرکز درمانی انتقال یافته و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار