هادی رضایی نائب رئیس کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا شد

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: هادی رضایی،پیشکسوت ورزش جانبازان خراسان رضوی به عنوان نائب رئیس کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی صفایی رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: هادی رضایی، مربی و پیشکسوت ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی به عنوان نائب رئیس کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه انتخاب شد.

او گفت: مجمع سالانه کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه امروز به صورت وبیناری برگزار شد که پس از برگزاری انتخابات هادی رضایی به این سمت انتخاب شد.

صفایی گفت: در این نشست مجازی دبیرکل و مدیر مسابقات گزارش سالانه ارائه کرده و سپس با حضور رئیس سازمان جهانی والیبال نشسته انتخابات کنفدراسیون منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزار گردید و افتخارآفرین همیشگی کشور و خراسان رضوی به عنوان نائب رئیس این کنفدراسیون انتخاب شد.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: ابراهیم فیروزی و علیرضا معمری از ایران نیز به عنوان رئیس کمیته داوران و رئیس کمیته مربیان انتخاب شدند.

رضایی سال ها علاوه بر هدایت تیم ملی والیبال نشسته کشور در رقابتهای مختلف جهانی و المپیکی سرپرستی کاروان پارالمپیک ایران را نیز برعهده داشت.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.