پرداخت صدقه از طریق اسکن کد کیو آر(QR)

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: پرداخت صدقه از طریق اسکن کد QR (کیوآر) از روش‌های مطمئن، آسان و سریع برای کمک به نیازمندان است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، هیوا رحیمی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان  با بیان اینکه صدقه QR (کیو آر) یکی از روش‌های جدید پرداخت صدقه الکترونیکی است که توسط کمیته امداد اجرا شده،گفت: نیکوکاران عزیز می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند با اسکن این کد که بر روی صندوق صدقات نصب شده است، صدقه خود را پرداخت کنند.

رحیمی افزود: خیران عزیز می‌توانند برای اسکن این کد از طریق برنامه شیریت و یا بارکدخوان صدقه خود را به آسانی پرداخت کنند.

او گفت: بر روی هر یک از صندوق صدقات یک برچسب نصب می‌شود که مختص هر یک از مشترکین صدقات است که با اسکن این برچسب وارد صفحه پرداخت آنلاین می‌شوند و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی صدقه مبلغ مورد نظر به آسانی پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان ادامه داد: ۱۰۰ درصد صدقه پرداختی در هر شهرستان برای نیازمندان همان منطقه هزینه خواهد شد.

رحیمی افزود: از مزایای این طرح تسریع در پرداخت کمک به نیازمندان، امکان پرداخت صدقه در هر زمان و همچنین روشی آسان و مطمئن برای پرداخت صدقات است.

او بیان کرد: هم اکنون ۴۰ هزار صندوق صدقات کوچک و بزرگ در سطح استان توزیع شده که نصب این برچسب‌ها تاکنون برای ۲۰ درصد صندوق‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.