برگزاری دوازدهمین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر

دوازدهمین همایش خورشید ولایت با حضور معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، علمای شیعه و سنی و جمعی از مسؤلان و اقشار مختلف مردم، امروز در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  آیت‌الله محسن قمی معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری   گفت: رژیم پهلوی در ۴۴ سال قبل، طلبه‌ای را به جرم دفاع از عدالت و مبارزه با ظلم به این شهرستان که محروم از امکانات بود تبعید کرد، ولی میهمان‌نوازی مردم ایرانشهر باعث شد رهبر معظم انقلاب احساس غربت نکنند.

آیت‌الله محسن قمی  گفت: عشق و محبت مردم ایرانشهر به ایشان در تاریخ ماندگار است.

وی گفت: کمک به سیل‌زدگان و حضور در بین مردم ایرانشهر باعـث نزدیک شدن دل‌های مردم به رهبری شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: ٢٨ آذر سالروز تبعید رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر، نقطه عطفی در تاریخ این شهرستان، استان و کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی گفت: پایه‌ریزی عملی وحدت در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نماز جمعه، رسیدگی به سیل‌زدگان، برقرای پیوند عاطفی بین مردم، شناخت دقیق از مردم سیستان و بلوچستان و تعبیر رهبر معظم انقلاب از استان به عنوان تنگه احد و گنج پنهان، از ثمرات حضور رهبری در ایرانشهر است.

وی  گفت:  نگاه رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان بخصوص ایرانشهر بسیار ویژه است.

وی گفت:احیای دوباره کارخانه بافت بلوچ یکی از توجهات ایشان به منطقه است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان هم گفت: خوشحالیم که دوازدهمین همایش خورشید ولایت را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنیم.

رحمدل بامری گفت: امروز پرچم مبارزه با کفر و ناعدالتی در سراسر دنیا، در دست رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: مردم ایرانشهر به عنوان میزبانان شایسته رهبر معظم انقلاب، امروز گوش به فرمان رهبری برای خنثی کردن هر دسیسه‌ای آماده هستند.

رهبر معظم انقلاب از ۲۸ آذر ۱۳۵۶ تا ۲۲ مرداد ۱۳۵۷ در ایرانشهر اقامت داشتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار