شهرداری دامغان قهرمان مسابقات آزاد کاراته کشور شد

مسوول امور بین الملل شوبوکان کاراته کشور و دبیر هیات کاراته دامغان گفت: شهرداری دامغان در پایان مسابقات آزاد کاراته کشور که به مدت یک روز در دامغان برگزار شد، به مقام نخست دست یافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مهدی فراتی مسوول امور بین الملل شوبوکان کاراته کشور و دبیر هیات کاراته دامغان گفت: لیگ شین دوکیوکوشین و دفاع شخصی در راستای مسابقات آزاد کاراته کشور به مدت یک روز با شرکت ۱۱ تیم از چهار استان در سالن ورزشی دانشگاه دامغان برگزار شد.

او ادامه داد: در پایان این مسابقات که امروز برگزار شد، تیم «الف» باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری دامغان، تیم «ب» باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری دامغان و تیم ورزشی تهران، مقام‌های اول تا سوم تیمی مسابقات را از آن خود کردند.

فراتی اظهار داشت: در این مسابقات ۷۰ نفر شرکت کننده از استان‌های تهران، خراسان رضوی، مازندران و سمنان حضور داشتند.

او اضافه کرد: میثم محسنی فرد و حمید خانپور مسوول برگزاری رقابت‌ها هستند و من نیز نظارت مسابقات را برعهده داشتم.

دبیر هیات کاراته دامغان و مسوول امور بین الملل شوبوکان کاراته کشور تصریح کرد: برنامه و تمرکز مربیان کاراته دامغان در بخش استعدادیابی در بین کودکان و نوجوانان است که با هدف آینده نگری، تا کنون اقدامات فراوانی در این راستا در هیات کاراته انجام شده است.

 در شهرستان دامغان بیش از ۴۰۰ ورزشکار خانم و آقا در رشته کاراته مشغول فعالیت هستند که بیش از ۹۰ درصد از آن از بیمه ورزشی برخوردارند.

سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان دامغان فعالیت دارند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.