خراسان رضوی رتبه سوم بیشترین تعداد مجتمع های خدماتی بین راهی را دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: شمار مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی فعال در این استان ۵۱ باب است و خراسان رضوی رتبه سوم کشور را در این خصوص دارد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: از ۲۶ آذرماه ۹۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰، هشت مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان به بهره برداری رسید و همچنین ۹ فقره موافقت اصولی جدید برای سرمایه گذاران دربخش مجتمع خدماتی و رفاهی استان اخذ شده است.

وی گفت: تا این لحظه در مجموع ۶۷ موافقت اصولی برای احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی در استان صادر شده است که هم اکنون این طرح‌ها در مرحله اخذ استعلام مجوز از دستگاه‌های دیگر هستند تا متعاقبا وارد مرحله ساخت شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دیگر نیز در استان در حال احداث است که ظرف ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نصری گفت: با تکمیل احداث مجتمع‌های بین راهی در دست احداث، وضعیت استان از حیث تامین مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی به شکل قابل توجهی ارتقا خواهد یافت و به رقم هر ۴۷ کیلومتر یک مجتمع خدماتی رفاهی خواهیم رسید.

وی بر ارتقای کیفی مجتمع‌های خدمات بین راهی نیز تاکید کرد و گفت: همکاران این اداره کل و رابطان حوزه بازرگانی و سرمایه گذاری در سطح ادارات شهرستانها، نظارت لازم بر نحوه عملکرد مجتمع داران را در خصوص عملکرد و سرویس دهی مجتمع‌های خدماتی رفاهی انجام می‌دهند و این نظارت‌ها در حال حاضر از طریق یک سامانه یکپارچه و در قالب یک برنامه موبایل انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به وسعت و امکانات مجتمع‌های خدماتی رفاهی افتتاح شده، مجتمع‌های در حال احداث، غرفه‌های تجاری و تابلو‌های تبلیغاتی واگذار شده، برآورد می‌شود با سرمایه گذاری‌های یاد شده، برای حدود ۴۵۰ نفر اشتغال دائم و موقت ایجاد شده باشد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.