نصب کد کیو آر بر روی هشت هزار صندوق صدقه در کردستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با بیان اینکه پرداخت صدقه از طریق کد کیو آر در استان آغاز شده است گفت: این کد تاکنون بر روی هشت هزار صندوق نصب شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، هیوا رحیمی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اظهار داشت: پرداخت صدقه از طریق QR (کیو آر) یکی از روش‌های جدید پرداخت صدقه الکترونیکی است که توسط کمیته امداد اجرا شده و خیرین می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند با اسکن این کد، صدقه خود را پرداخت کنند.

او با بیان اینکه پرداخت صدقه از طریق اسکن کد (QR کیوآر) از روش‌های مطمئن، آسان و سریع برای کمک به نیازمندان است، افزود: خیران می‌توانند این کد را از طریق برنامه شیریت و یا بارکدخوان روی گوشی نصب کرده و با اسکن این کد، صدقه خود را به آسانی پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اضافه کرد: برچسب کیوآر بر روی صندوق‌های صدقات نصب شده و افرادی که قصد پرداخت صدقه را داشته باشند می‌توانند با اسکن آن وارد صفحه پرداخت آنلاین شده و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی مبلغ مورد نظر را به آسانی پرداخت کنند.

رحیمی با بیان اینکه ۴۰ هزار صندوق صدقه کوچک و بزرگ در استان وجود دارد افزود: این برچسب‌ها تاکنون بر روی هشت هزار از این صندوق‌ها نصب شده است که ۲۰ درصد مجموع صندوق‌ها را شامل می‌شود.

او با بیان اینکه ۱۰۰ درصد صدقه پرداختی در هر شهرستان برای نیازمندان همان منطقه هزینه خواهد شد، گفت: از مزایای این طرح تسریع در پرداخت کمک به نیازمندان، امکان پرداخت صدقه در هر زمان و همچنین روشی آسان و مطمئن برای پرداخت صدقات است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.