کمالوند:حریف در این بازی خیلی باانگیزه بود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی تیمش با شاهین شهرداری در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از پیروزی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی بود. در نیمه اول به ۹،۸ بازیکن خود استراحت دادیم، زیرا دیدار قبلی‌مان با تراکتور خیلی سنگین بود و مجبور شدیم در وقت اضافی و نیمه دوم از این نفرات استفاده کنیم.   فکر می‌کردم در نیمه اول کار را تمام کنیم و به همین دلیل از نفرات‌مان استفاده نکردیم، اما شاهین ما را مجبور کرد از آن‌ها هم استفاده کنیم. می‌دانستم بازیکنان شاهین انگیزه دارند، اما تصور نمی‌کردم تا این اندازه سخت‌کوش باشند. امیدوارم شرایط شاهین به حالت عادی بازگردد. 

او درباره عملکرد داوری گفت: داور برای بد قضاوت کردن تعمدی نداشت، اما در نیمه دوم کنترل بازی تا حدودی از دستش خارج شد. متاسفانه داور از کارت زرد‌های زیادی استفاده کرد، اما خدا را شکر بازیکنان ۲ تیم مصدوم نشدند. در ادامه هم ما در لیگ برتر بازی داریم و هم شاهین در لیگ یک.  

کمالوند با اشاره به شرایط شاهین شهرداری گفت: شاهین بد بسته شده است. باید مالک متمولی برای این تیم پیدا شود. حیف است این تیم به چنین وضعیتی دچار شده است. این تیم باید خصوصی شود. شهرداری تا جایی می‌تواند حمایت کند، بهترین راه برای نجات شاهین خصوصی کردن این تیم است. شاهین تیم و مکتب بزرگی است و پیشکوستان بزرگی دارد. باید فکری اساسی برای این تیم شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار