چاپ کتاب داستان کودک با موضوع دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد گفت: کتاب داستان کودک با موضوع دفاع مقدس به قلم نویسنده هم استانی به چاپ رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ امیر عباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد از چاپ یک عنوان کتاب داستان کودک با موضوع دفاع مقدس در این استان خبر داد.

او گفت: این کتاب با عنوان «نهال زهرا» به قلم «فاطیما رضایی» از داستان‌نویسان نوجوان استان به رشته تحریر درآمده و در شمارگان ۵۰۰ جلد توسط انتشارات «آناپنا» چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.

آسمند با بیان اینکه این کتاب توسط «کوثر امینی» از طراحان استان تصویرگری شده است، افزود: در سال‌های اخیر چاپ و نشر کتاب در حوزه کودک و نوجوان با جدیت در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان کرد: علاوه بر این، چاپ یک عنوان کتاب نقاشی کودک نیز در دستورکار قرار گرفته که به زودی با حمایت مدیریت نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان این اداره به چاپ می‌رسد و در اختیار علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه کتاب کودک و نوجوان قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: این کتاب با عنوان «قهرمان من»، شامل مجموعه آثار نقاشی برگزیده بخش هنری نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد است که توسط «بنت‌الهدی احمدی» گردآوری و تنظیم شده است.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.