روستاییان و بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی اعتبار بیمه خود را تمدید کنند

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: روستاییان و بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی برای تداوم دریافت خدمات بیمه سلامت اعتبار بیمه درمان خود را تمدید کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر سعید فرجی مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: مطابق دستور ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت جهت پیشگیری از ایجاد ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت و به‌دلیل شرایط خاص ناشی از همه گیری ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری، اعتبار دفاتر روستائیان وسلامت همگانی تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰به صورت سیستمی تمدید شده بود که با توجه به نزدیک شدن به پایان بازه زمانی مذکور از روستاییان و بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی در خواست می‌کنیم برای تمدید اعتبار بیمه درمان خود اقدام کنند.

او افزود: امکان تمدید پوشش بیمه‌ای در صندوق‌های بیمه روستاییان و عشایر و سلامت همگانی به‌صورت غیر حضوری از طریق سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی www.bimehsalamatiranian.ir یا eservices.ihio.gov.ir/esc  وجود دارد که این گروه از بیمه شدگان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت نسبت به تمدید بیمه درمان خود به مدت یکسال اقدام نمایند.

فرجی گفت: شهروندان همدانی می‌توانند هرگونه سوال و یا مشکلی در خصوص خدمات بیمه سلامت را از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.