بردسکن میزبان همایش زورخانه‌ای کشور

یازدهمین دوره همایش پهلوانی زورخانه‌ای در بردسکن باحضور بیش از ۲۰۰ نفر از ورزشکاران کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، محمد دانشور رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن گفت: یازدهمین دوره همایش پهلوانی زورخانه‌ای در بردسکن باحضور بیش از ۲۰۰ نفر از ورزشکاران کشوری برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال این همایش در سالن ورزش زورخانه‌ای وباستانی شهید تقوایی در مجموعه استادیوم شهید اسماعیلی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن گفت: در این دوره بیش از ۲۰۰ نفر از ورزشکاران کشوری و استانی با حضور مدیرانی از کشور و استان شرکت خواهند  داشت.

دانشور گفت: تمهیدات برگزاری این مراسم با همکاری دستگاه‌های مختلف در شهرستان وبویژه فرمانداری، شهرداری وشورای اسلامی شهر انجام شده و تاکنون ۱۰ دوره این همایش در شهرستان برگزار شده  که در هر دوره بیش از ۵۰۰ نفر از نخبگان ورزش زورخانه‌ای کشور با حضور روسای فدراسیون‌های این رشته و با شرکت پهلوان طالقانی در بزرگترین گود ورزش باستانی کشور در بردسکن در پارک، ولی عصر عج برگزار شده است که بیش از ۵هزار نفر از این رویداد بزرگ ورزشی در شهرستان بازدید و حضور در کنار گود را داشته اند.

رئیس اداره ورزش وجوانان بردسکن گفت: پیگیری‌های هیئت باستانی ومرشد کشوری بردسکن استاد کفاش زاده را مورد توجه قرار داده است.

وی گفت: از کلیه اداره‌ها و مردم خواست دراین رویداد ورزشی اداره ورزش وجوانان را یاری دهند.

دانشور گفت: این همایش در ۱۰ دی ماه  جاری در استانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی ونیز ایام دهه بصیرت ومیثاق با ولایت با نوای یا زهرا (س ویا علی (ع) در بردسکن برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام // و. ت.

برچسب ها: ورزش ، پهلوانی ، زورخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار