فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست مطرح کرد؛

آخرین وضعیت محیط بانان کشور/ ۱۲۰۰ موتور مجهز به جی پی اس در اختیار ناوگان محیط بانی

محبت خانی گفت: تا ۱ ماه آینده موتور‌ها میان محیط بانان استان‌ها تقسیم خواهند شد که ممکن است بر اساس نیاز به بعضی از استان‌ها تا ۷۰ موتور هم واگذار شود.

سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد آخرین وضعیت محیط بانان گفت: در روز گذشته ۱۲۰۰ موتور تریل بومی سازی شده که دارای امکاناتی مانند باک زاپاس، جی پی اس و ... است، تحویل پاسگاه‌ها دادیم.

وی افزود: این موتور‌ها توانایی تردد در مناطق صعب العبور را دارند، و بر اساس طرح تقسیم انجام شده میان استان‌ها، تا ۱ ماه آینده موتور‌ها میان استان‌ها تقسیم خواهند شد که ممکن است بر اساس نیاز به بعضی از استان‌ها تا ۷۰ موتور هم واگذار شود.

محبت خوانی در ادامه تصریح کرد: ۶۰۰ پاسگاه و ۲۴۰۰ نیروی شیفتی در کشور داریم، که به هر پاسگاه ۲ موتور خواهد رسید، و هر محیط بان در شیفت خود یک موتور خواهد داشت.

این مقام مسئول در مورد تبدیل وضعیت نیرو‌های طرحی به قراردادی گفت: ۲۸۰ محیط بان طرحی داریم که با پیگیری‌های رئیس سازمان محیط زیست هنوز تبدیل وضعیت نشده اند و در تلاشیم این محیط بانان را به نیرو‌های قراردادی تبدیل کنیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست تصریح کرد: علاوه بر تقسیم موتور‌ها، جیره خشک و سایر واگذاری‌ها به محیط بانان در حال انجام است.

وی در پایان گفت: افزایش حقوقی برای محیط بانان نداریم جز درصدی که هر ساله دولت حقوق کارمندان را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محیط بان
۱۰:۰۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
چرا باید حقوق این قشر زحمتکش اضافه نشه، ما پول کاری هم که میگیریم رو نمگیریم 100 ساعت کار فت انجام میدیم بدون امنیت جانی یه اسلحه دادن دست محیطبان جماخ بهتره، اخه از اسلحه استفاده نشه به چه درد میخوره، شیفت ها رو هم 24 به 48 نمیکنید و...
بعد از این حرفای الکی اگر استعفا بدهید تمام محیط بانان خوشحال میشن
آخرین اخبار