آزمایشگاه مرکزی بتن و مصالح نوین ساختمانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مشهد افتتاح شد

بر اساس تفاهم نامه بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی آزمایشگاه مرکزی بتن و مصالح نوین ساختمانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مشهد افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به مناسبت هفته پژوهش آزمایشگاه مرکزی بتن و مصالح نوین ساختمانی با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی منعقد شد.

در این مراسم که در دانشگاه شهید منتظری مشهد برگزار شد؛ محسن جهانشاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: آزمایشگاه مرکزی بتن و مصالح نوین ساختمانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با در اختیار داشتن تجهیزات بروز و برپایه دانش اساتید مجرب به یکی از قطب‌های آزمایشگاهی کشور تبدیل شده است.

وی گفت: این مجموعه جهت انجام آزمایشات بتن، سیمان، سنگدانه باهدف آسیب شناسی و آزمایشات میلگرد کار خود را شروع کرده است.

آزمایشگاه مرکزی بتن و مصالح نوین ساختمانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مشهد افتتاح شد

در ادامه حسین بشیر رئیس سازمان مهندسی عمران خراسان رضوی گفت: هفته پژوهش بهانه‌ای برای انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی شد.

وی گفت: نیاز ما در نظام مهندسی این است که در کارگاه‌ها و پروژه‌های ساختمانی با مسائل فنی و حرفه‌ای و کاربردی آشنا شویم.


بیشتر بخوانید 


بشیر گفت: تفاهم نامه بین سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی در جهت کنترل ساختمان بر طبق ماده ۷۲ اجرایی قانون منعقد شد که یکی از مهم‌ترین اهداف این گردهمایی افتتاح آزمایشگاه بتن بود.


انتهای پیام//س. ع.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۲ دی ۱۴۰۰
خبر خوبی بود
آخرین اخبار