فعال بودن ۲۲۷ دفتر پیشخوان در استان کرمانشاه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن ۲۲۷ دفتر پیشخوان در استان گفت : کارگروه دفاتر پیشخوان با صدور ۳۷ پروانه دفتر پیشخوان موافقت کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت : به دلیل برون سپاری بسیاری از خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان، روزانه مراجعات مردمی زیادی به این دفاتر در جریان است و نظارت بر این دفاتر با حساسیت بالا پیگیری و بازدید‌ها به صورت دوره‌ای و سر زده انجام می‌شود.

او از موافقت کارگروه برای صدور ۳۷ پروانه ایجاد دفاتر پیشخوان در ۲ سال اخیر خبر داد و گفت : تاکنون در سطح استان کرمانشاه ۱۵۳ پروانه برای دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی توسط کارگروه دفاتر پیشخوان تمدید شده و با احتساب دفاتر قبلی ۲۲۷ دفتر در سطح استان در حال فعالیت و خدمات دهی به مردم است.

بهنیا با اشاره به اصلاح برخی از مفاد آیین نامه اصول حاکم بر صدور دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی، افزود: پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی جدید که از کارگروه استانی دفاتر پیشخوان مجوز گرفته‌اند، در صورتی که در زمان تعیین شده طبق آیین نامه فعالیت نداشته باشند پروانه آن‌ها تعلیق یا لغو می‌شود.

او افزود: یکی از راه‌های رشد و توسعه استان بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است و دفاتر پیشخوان با هدف توسعه و افزایش نقاط دسترسی به خدمات و جلوگیری از تردد مردم به ادارات و تسهیل ارائه خدمات الکترونیک به مردم، مجوز فعالیت می‌گیرند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه گفت: کارگروه استانی در تسریع نحوه صدور پروانه متقاضیان، نحوه واگذاری خدمات به دفاتر و افزایش دسترسی مردم به مراکز خدمات دهنده نقش قابل توجه‌ای را ایفا می‌کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.