مسمومیت ۳۲ جوان همدانی در استخر شهر مریانج

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان همدان از مسمومیت ۳۲ جوان همدانی در استخر شهر مریانج خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی رشیدی ، سرپرست ورزش و جوانان شهرستان همدان اظهار کرد: حدود ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه شامگاه جمعه در یکی از استخر‌های شهر مریانج از توابع شهرستان همدان گاز کلر ۳۲ تن از ورزشکاران حاضر در استخر را مسموم کرد.

او با بیان اینکه این حادثه در لحظات پایانی سانس رخ داده است، گفت: در پی این حادثه ۲۵ نفر به بیمارستان سینا، ۴ نفر در بیمارستان بعثت، یک نفر در بیمارستان ارتش بستری شدند و ۲ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان همدان افزود: طی عیادت مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و معاونان و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان از روند مداوای مسموم شدگان این حادثه و بررسی وضعیت آن‌ها خوشبختانه حال عمومی ایشان مثبت ارزیابی شده و طی ساعات آتی مرخص خواهند شد.

رشیدی با اشاره به اینکه این استخر توسط پیمانکار بخش خصوصی نگهداری و بهره برداری می‌شود، تصریح کرد: کارشناسان فنی، بازرسی و حراست اداره کل ورزش و جوانان در حال بررسی جزئیات علت اصلی و چگونگی بروز این حادثه هستند و به محض حصول نتیجه نهایی اطلاع رسانی و برابر قوانین با خاطیان و مقصران برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.