راه اندازی ۲ سایت «بی تی اس» همراه اول در بیجار

رییس اداره مخابرات بیجار از نصب و راه اندازی ۲ سایت «بی تی اس» (BTS) همراه اول در منطقه تازه آباد و خیابان امیر نظام این شهر خبرداد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد باشوکی رییس اداره مخابرات بیجار  اظهار داشت: برای راه اندازی این دو سایت اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده ایت.

باشوکی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر، ارتفاع دکل‌های سایت و بهره گیری از باند‌های فرکانسی ۹۰۰ M، ۱۸۰۰ M و ۲۱۰۰ M، راه اندازی این دو سایت، منطقه بسیار وسیعی از سطح شهر بیجار را پوشش خواهد داد.

او گفت: با نصب این ۲ سایت، اهداف رفع نقاط کور محلات تازه آباد، شهرک پردیس، پشت قلعه، محلات سراب و برخی از نقاط سطح شهر تکمیل شد.

رییس اداره مخابرات بیجار با اشاره به اینکه سایت BTS خیابان امیر نظام گروسی، منطقه بادامستان، محله بلوار شیدچمران و بخش‌هایی از سطح شهر را پوشش می‌دهد یادآور شد: با بهره برداری از این ۲ سایت تعداد سایت‌های شهر بیجار به ۱۵ سایت افزایش می‌یابد.

باشوکی تاکید کرد: سایت‌های BTS از تکنولوژی ۲ G، ۳ G، ۴ G، +۴ G برای اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند و در شرایط کنونی که بسیاری از فعالیت‌های آموزشی، اجتماعی، اقتصادی و پزشکی بر بستر شبکه مخابراتی واینترنت انجام می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او افزود: یک سایت هم در منطقه هواشناسی در دست اقدام است که با اجرای آن تعداد سایت‌های شهر بیجار به ۱۶ سایت خواهد رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.