شناسایی هفت هزار و ۴۵۴ انشعاب آب غیرمجاز در خراسان رضوی

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: هفت هزار و ۴۵۴ انشعاب آب غیرمجاز در استان از ابتدای سال تا کنون شناسایی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد سلطانی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: هفت هزار و ۴۵۴ انشعاب آب غیرمجاز در استان از ابتدای سال تا کنون شناسایی شده که ۲ هزار و ۷۹۹ فقره از این تعداد به مجاز تبدیل شده است؛ سه هزار و ۹۱۵ فقره از این تعداد نیز قطع و جمع‌آوری شده و ۷۳۹ فقره از انشعابات غیر مجاز برای تعیین تکلیف در دست اقدام است.

وی گفت: امسال هدف‌گذاری شده که تا ۱۲ هزار انشعاب غیرمجاز شناسایی و تعیین تکلیف شود که تا کنون ۶۲ درصد از این میزان محقق شده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: نتیجه این اقدام اجرای صحیح آیین نامه عملیاتی شرکت و توزیع عادلانه آب، کاهش هدررفت آب و صیانت از حقوق شهروندی و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب است و درآمد‌های قانونی به جهت تامین هزینه‌ها و افزایش خدمات رسانی به مشترکان نیز افزایش می‌یابد.

سلطانی گفت: همچنین ۱۹ هزار و ۳۰۳ فقره انشعاب آب از ابتدای سال به متقاضیان واجد شرایط در استان خراسان رضوی واگذار شده که از این تعداد ۱۸ هزار و ۸۹۳ فقره نصب شده است.

وی گفت: تعهد بودجه‌ای سال ۱۴۰۰ شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در بخش خدمات مشترکین و درآمد فروش ۳۶هزار و ۴۹۵ فقره است که تا کنون ۵۷ درصد آن محقق شده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: تلاش زیادی برای تسریع در گردش فروش و نصب انشعابات در راستای اجرای تعهد، افزایش رضایتمندی مشترکین، دسترسی آسان به آب آشامیدنی بهداشتی و جلوگیری از تخلفات احتمالی از جمله نصب انشعاب‌های غیر مجاز به‌عمل است.

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.