مدیرکل بانوان استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

ضرورت افزایش مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای بانوان کارآفرین و صنعتگر

ملیحه یغمایی در نشست منطقه‌ای بانوان کارآفرین شرق کشور بر ضرورت افزایش مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای بانوان کارآفرین و صنعتگر تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ملیحه یغمایی مدیرکل بانوان استاندار خراسان شمالی گفت: تعدادی از بانک‌ها به عنوان بانک عامل برای پرداخت تسهیلات به بخش تولید و کارآفرینان تعیین شده‌اند، اما برخی از این بانک‌ها تضامین دشواری را مطالبه می‌کنند که صنعتگر و کارآفرین قادر به ارائه این تضامین نمی‌باشد.

یغمایی گفت: باید بستر فعالیت بانوان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی فراهم تا راه برای پیشرفت آن‌ها هموار شود.


بیشتر بخوانید


او گفت: برندسازی و حمایت ویژه از کسب و کار‌ها توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان باعث شده است تا زنان کارآفرین در عرصه صنعت استان موفق باشند و نمونه‌های خوبی از کارآفرینی را ایجاد کنند.

یغمایی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان با ایجاد شرایط ویژه واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط، مشوقات ایثارگری، حمایت از کارآفرینان دانش بنیان و ... پیشگام در جذب سرمایه گذار در استان است.

نشست منطقه‌ای بانوان صنعتگر شرق کشور که با حضور مشاور بانوان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مدیرکل بانوان استانداری و مشاورین بانوان شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان و گلستان که بصورت ویدئو کنفرانس در شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی برگزار شد، بانوان کارآفرین منطقه شرق کشور به تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات پیش روی و بهبود فضای کسب و کار بانوان کارآفرین پرداختند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.