آغاز شمارش معکوس برای پایان انتظار ۲۹ ساله مردم گناباد

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح فرودگاه گناباد انتظار ۲۹ ساله مردم این شهرستان به زودی پایان می‌یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه گناباد یکی از پروژه‌های اصلی زیرساختی در منطقه به شمار می‌رود که اجرای آن از مدت‌ها قبل آغاز شده و با پیگیری‌های جدی و تأمین اعتبارات لازم در تلاش هستیم این پروژه بعد از ۲۹ سال انتظار بهمن و همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شود.

وی گفت: پروژه فرودگاه گناباد تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در ماه‌های اخیر تلاش کردیم هر چه زودتر موانع کار را برطرف کرده و روند اجرایی پروژه را سرعت بخشیم و به همین منظور مدیر کل فرودگاه‌های استان نیز در ماه‌های اخیر چندین مرتبه عازم گناباد شد تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات احتمالی این فرودگاه قرار گیرد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باند، ترمینال، ماشین‌آلات آتش‌نشانی، ورودی فرودگاه و... آماده‌سازی شده و در حال حاضر دیوارکشی در حال انجام است که اخیرا تحویل پیمانکار شده است.

صفایی گفت: برای تکمیل فرودگاه گناباد در یک سال اخیر اعتبارات خوبی جذب شد و اخیرا نیز با پیگیری‌های انجام شده و دستور رئیس مجلس ۴۰ میلیارد تومان اعتبار جدید برای تکمیل فرودگاه گناباد اختصاص یافت.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور یقین فرودگاه یک اتوبان از یک نقطه به کل دنیاست و با توجه به اینکه گناباد از مرکز استان و پایتخت فاصله زیادی دارد افتتاح فرودگاه نقش به سزایی در پیشرفت و آبادانی نه تنها این شهرستان بلکه سایر شهر‌های منطقه خواهد داشت.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار