۹ دی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

استاندار خراسان جنوبی در پیام خود به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: ۹ دی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت به شرح زیر است:

بِسْمِ اللّهِ النُّورِ

" وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ" (سوره ابراهیم-آیه ۵)

در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، روز‌های خاص و ویژه‌ای وجود دارند که مرور حوادث، رویداد‌ها و پیامد‌های ناشی از آنها، درس عبرتی برای آیندگان است؛ ایام اللهی که همواره مظهر حضور حماسی مردم در صحنه‌های تحولات سیاسی-اجتماعی بوده و یأس و ناامیدی کامل دشمنان از پیگیری برنامه‌ها و اهداف ساختار شکنانه را به همراه داشته و دارد، روز‌هایی همچون نهم دی ماه که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب (حفظه الله) روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب بود.


بیشتر بخوانید


حماسه ۹ دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی است. ۹ دی حماسه‌ای بود که از دل جوشید و با عقل هدایت و با ایمان و اخلاص پشتیبانی شد. در ۹ دی خیل عظیم امت ولایتمدار و بصیر، اوج عزت، استقلال و بصیرت خود را به نمایش گذاشته و تابوت فتنه و فتنه گران را تشییع و به فضل الهی دفن کردند.

در وصف عظمت این روز تاریخی همین بس که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند: مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت نهم دی ماه، روز غرور آفرین بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی که در تاریخ با عنوان روز بصیرت، یوم الله و ماندگار شده و حاصل ژرفای آگاهی ملت ایران و نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست، این روز ارزشمند را به محضر با سعادت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) و ملت آگاه ایران اسلامی به ویژه مردم شریف، ولایتمدار و همیشه در سنگر خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید که در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تحت رهنمود‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب بتوانیم با کار جهادی و انقلابی در مسیر اعتلای کشور گام‌های ارزنده‌ای برداریم و با شکست دسیسه‌های دشمنان، شاهد شکوه و اقتدار روزافزون میهن در صحنه‌های داخلی و بین المللی باشیم.

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.