امام جمعه تربت حیدریه:

کلید واژه قهرمان در سراسر جهان نشان از محبوبیت شهید سلیمانی دارد

امام جمعه تربت حیدریه گفت: افراد دیگر کشور‌ها با مطالب فاخر خود با عظمت از سردار دل ها یاد می‌کنند و این نشان از محبوبیت جهانی فرمانده شهید جبهه مقاومت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام عصمتی امام جمعه تربت حیدریه گفت: دشمن هر جا که تصویر و نامی از سردار دل‌ها باشد حذف می‌کند، ولی وقتی بعنوان واژه قهرمان نگاه می‌کنیم افراد دیگر کشور‌ها با مطالب فاخر خود با عظمت از او یاد می‌کنند و این نشان از محبوبیت جهانی فرمانده شهید جبهه مقاومت است.

 امام جمعه تربت حیدریه گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب عقل و تدبیر است و احساس و عاطفه بدون عقل و تدبیر در این مکتب نیست و او یک مبارز بزرگ در میدان نبرد و یک دیپلمات شجاع در میدان دیپلماسی است و آنچه که دارد در عمل پیاده می‌کند.

وی گفت: اخلاص دومین شاخصه مکتب شهید سلیمانی است که کار را فقط برای خدا و همه شائبه‌ها را باید دور کرد و در هر حال خدا را مد نظر قرار داده و حدود شرعی را مراعات کرد.

حجت الاسلام عصمتی گفت: دشمن هر جا که تصویر و نامی از سردار دل‌ها باشد حذف می‌کند، ولی وقتی بعنوان واژه قهرمان نگاه می‌کنیم افراد دیگر کشور‌ها با مطالب فاخر خود با عظمت از او یاد می‌کنند و این نشان از محبوبیت جهانی فرمانده شهید جبهه مقاومت است.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی گفت: دشمن با نفس هایش می‌خواهد نور مکتب حاج قاسم را خاموش کند که باید بدانند خداوند اراده کرد که یاد و خاطره و حقیقت او زنده می‌ماند، هر چند کافران نخواهند چرا که جهان اسلام در برابر این شهید عزیز تعظیم کرده است.

خطیب جمعه تربت حیدریه گفت: امروز دشمن پی برده در مقابل این ملت بزرگ و با اراده و عزم قوی نمی‌تواند از گزینه نظامی و مقابله استفاده کند، چرا که بحمداللله دارای مردمی در صحنه و نیرو‌های مسلح مقتدر هستیم، لذا سعی می‌کند در تهاجم تبلیغاتی خود مردم را نسبت به ملیت و ایرانی بودن و توانمندی داخلی و نظام و انقلاب و مسوولان ناامید و بی اعتماد کند.

وی گفت از نظر دشمن گزینه‌ای کارآمد است که به بی تفاوتی، ناامیدی و یاس در رابطه با اداره جامعه و مسوولان نظام منجر شود، لذا باید در مرحله نخست مسوولان قدم‌های خردمندانه و مطالعه شده و عالمانه و عملی بردارند و این سختی‌ها در امور معیشتی و اقتصادی در همکاری با مردم را رفع کنند.

انتهای پیام/ا. غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.