اختصاص ۳۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه در سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه در سفر رئیس‌جمهور به پروژه‌های استان اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل امروز در جلسه پیگیری اختصاص اعتبارات رئیس‌جمهور به استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده  تخصیص 3 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار اولیه در سفر رئیس‌جمهور به پروژه‌های استان اردبیل رقم خورد و بی‌شک اختصاص این اعتبارات در بهره‌برداری از پروژه‌های اولویت‌دار بسیار حائز اهمیت و اساسی خواهد بود.

او ادامه داد: اواخر مهرماه پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات در این سفر انجام می‌یابد تا اختصاص منابع اولیه در این سفر رقم بخورد که به همین منظور درصدد هستیم اجرای این پروژه‌ها را در اسرع وقت محقق کنیم و در راستای ارائه خدمات به مردم گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

استاندار اردبیل گفت: اختصاص ارائه 200 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام همچون مجتمع‌های آبرسانی در دستور کار قرار گرفته و تلاش و جدیت بر این است تا با تخصیص کامل اعتبارات بیشترین منافع برای مردم تخصیص یابد و بتوانیم تسریع‌بخشی در اجرای پروژه‌ها را شاهد باشیم که این موضوع در سال‌های آینده رقم خواهد خورد.

عاملی ادامه داد: در راستای برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام مدرسه‌سازی و خرید امکانات و تجهیزات برای استان و تکمیل مراکز گردشگری و زیربنایی نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده و با حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اقدامات اساسی و قابل توجهی در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت: امیدواریم با تلاش‌های به عمل آمده در راستای تحقق اهداف مورد نظر گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی و حائز اهمیت مطرح است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات تحول عظیمی در توسعه اقتصاد استان رقم بخورد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.