رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

اصفهان می‌تواند به یک شهر نمایشگاهی تبدیل شود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه نمایشگاه بین المللی می‌تواند اصفهان را به شهر نمایشگاهی تبدیل کند و این ظرفیت در عمل وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز در جلسه شورای شهر اصفهان گفت: مساحت نمایشگاه در دست ساخت استان اصفهان۶۰ هکتار است، اما ۳۰۰ هکتار کاربری نمایشگاهی در آن منطقه تعیین شده است که می‌تواند برای ایجاد شهر نمایشگاهی استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به سالن اجلاس این شهر گفت: بهره‌برداری از این سالن باید با کمک وزارت امور خارجه باشد لذا از وزیر امور خارجه درخواست می‌کنیم تا در سفر به اصفهان از روند اجرای این پروژه بازدید کند.

نورصالحی گفت: در کشور‌های مختلف دنیا، صنایع دانش بنیان در نقطه‌ای که ظرفیت آن وجود دارد متمرکز می‌شوند، معتقدیم که اصفهان این ظرفیت را دارد و می‌تواند قطب این صنعت باشد.

وی با بیان اینکه تبدیل کارخانه ریسباف این شهر به موزه که بی‌شک در توسعه گردشگری موثر است به اعتبار دولتی نیاز دارد گفت: دولت سال‌های گذشته کارخانه ریسباف را خریداری کرد تا به موزه تبدیل کند، اما در این زمینه اقدامی انجام نشده است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار