شیراز میزبان رویداد شتاب فناوری اطلاعات در پزشکی از راه دور

صاحبان ایده‌های نوین در نخستین رویداد شتاب خدمات پزشکی از راه دور به ارائه طرح‌های خود با رویکرد فناوری اطلاعات پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - نخستین رویداد شتاب خدمات پزشکی از راه دور با هدف حمایت از کسب و کار‌های نوپا و تبدیل ایده‌های نوین به محصولات کاربردی در زمینه خدمات پزشکی از راه دور در مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران برگزار شد.

عزت اله رزمی رییس مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران گفت: در این رویداد ملی، از بین ایده‌های شتابی که از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه رویداد ارسال کرده بود، ۶ ایده برتر در زمینه خدمات پزشکی از راه دور انتخاب شد.

او  گفت: امروز این افراد به ارائه ویژگی‌ها و مزیت‌های ایده خود در زمینه خدمات پزشکی از راه دور به جمعی از اساتید دانشگاه و سرمایه گذاران حاضر در رویداد پرداختند.

رزمی، ۴ محور برگزاری این رویداد را کاربرد فناوری اطلاعات در مراقبت‌های پزشکی از راه دور، فناوری‌های نوین از راه دور برای مراقبت از بیماران در منزل، بهبود امنیت، کارایی و دقت سامانه‌های پزشکی از راه دور و نرم افزار‌های تلفن همراه با ارائه خدمات پزشکی از راه دور برشمرد.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران گفت: ۳ ایده برتر این رویداد برای تجاری سازی به شرکت کارخانجات مخابراتی ایران (کما) معرفی شدند.

رزمی گفت: صاحبان ایده‌های منتخب این رویداد از تسهیلات مالی و پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات استان فارس نیز بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار