ورود دادستان نظامی سیستان و بلوچستان به ماجرای کلیپ برخورد ماموران با یک مرزنشین

در پی انتشار کلیپی درباره برخورد مأموران مرزبانی با یک شهروند، دادستان نظامی سیستان و بلوچستان از محل وقوع واقعه در پل مرزی میلک بازدید کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - به گزارش روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، در پی انتشار کلیپی درباره برخورد مأموران مرزبانی با یک شهروند، دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان از محل وقوع این واقعه در پل مرزی میلک بازدید کرد.

پخش این کلیپ در فضای مجازی موج انتقادی شدیدی نسبت به برخورد دو مأمور مرزبانی با این مرزنشین را که بنا به اخبار واصله کولبر است، به دنبال داشت.

علیرضا موسایی دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن بررسی صحت و سقم موضوع خطاب به مأموران حاضر در محل گفت: رعایت حقوق شهروندی باید در اولویت قرار گیرد.

او  از بررسی علل وقوع این برخورد خبر داد و گفت: موضوع به دقت بررسی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

بر اساس آخرین گزارش ها، قصور مأمور پایور مرزبانی محرز و پرونده قضایی برای وی در دادسرای نظامی استان سیستان و بلوچستان تشکیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی قربانی
۲۳:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام اینجانب اوایل خدمت چهابهار رفته بودم احتیاج به ماشین داشتم و من ماشین خود را فروختم برای خرید ماشین به بنگاه رفتم زیر 7میلیون بیانه دادم من رفتم سرکارماشین فسق شد با حرف ما جور نبودبه من زنگ زدبابت پول گفتم به حساب خاننم بفرست وحال دقیقه 90بهمن حفاظت بگویدرشوه گرفتی درخانواده که پدرم می گوید پسرم خود را مدیون خون شهیدان بدان چون خون خود را با خون شهیدان هجین کردم میتوانی تحقیقات کنیمن چندتا یادوار شهیدانمحل خدمت خو دانجام داده ام یک در صد از فکر رشوه خود را دور کنید پدرم جانباز وتا بحال جانباز ی استفاده نکرده3سال خط مقدمو گواه اینکارمعرفهام فرمانده های بزرگ گلستان در زمان جنگ وسلام قربانی
آخرین اخبار