دانشگاه فردوسی مشهد آماده برگزاری کلاس‌های حضوری شد

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد از حضوری شدن کلاس های این دانشگاه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سیدحسین سیدموسوی گفت: این مرکز آموزش عالی برای برگزاری حضوری کلاس‌ها در نیمسال تحصیلی آمادگی کامل را دارد.

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اختیاراتی که به دانشگاه‌ها محول شده است، نحوه اجرا و راهکار‌های مناسب برای برپایی حضوری کلاس‌ها تا قبل از آغاز نیمسال جدید تحصیلی، اطلاع رسانی خواهد شد.

او گفت: دانشگاه فردوسی مشهد نیز با توجه به تجربیات آموزش مجازی که در دوره پاندومی کرونا اندوخته است، روش‌های آموزشی جایگزین را برای برگزاری کلاس‌ها تعریف کرده است، به گونه‌ای که برخی از کلاس‌ها به صورت غیرحضوری، برخی مجازی و تعدادی از دروس نیز به صورت ترکیبی حضوری - مجازی برای بهره مندی دانشجویان از دروس کارگاهی، آزمایشگاهی و مهارتی تعریف شد.

مدیر دفتر ریاست دانشگاه فردوسی مشهد گفت: بر همین اساس در نیمسال گذشته، دروس مقطع دکتری به صورت حضوری برگزار شد و حتی بر اساس نظر برخی از استادان و دانشکده ها، شرایط حضور برخی دانشجویان سایر مقاطع برای آموزش هم فراهم شد.

سیدموسوی گفت: هم اکنون خوابگاه‌های دانشگاه با ظرفیت حداقلی تعریف شده از سوی ستاد کرونا فعال است و برای استفاده از ظرفیت بالاتر در نیمسال آینده، نظر ستاد ملی و استانی کرونا نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار