یوسفی: ۱۱ میلیارد تومان بدهی فدراسیون‌ها به شرکت توسعه و تجهیز است

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: ما در طول ۳ سال گذشته بدهی خود را از فدراسیون‌ها دریافت نکردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان- عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: حدودا ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی فدراسیون‌ها به شرکت توسعه در چهار ماه گذشته بود. شرکت توسعه به طور معمول ظرف سه سال گذشته بابت طلب خود از فدراسیون‌ها دریافتی نداشته و ارقام بالایی هم باید به عنوان مالیات پرداخت  می‌کند. روسای فدراسیون‌ها با مشکلات مالی که دارند، باید بدهی‌های خود را پرداخت کنند و هدف ما با نامه‌ای که داده‌ایم این بود که با همکاری فدراسیون‌ها مسئله را تعیین تکلیف کنیم.

بدهی مالیاتی را چطور ارزیابی می‌کنید؟  

وقتی پولی در جیب ما نیست، چرا باید جامعه ورزش مالیات بدهند؟ از روسای فدراسیون‌ها خواهش می‌کنم تشریف بیاورند تا مشکل تعیین تکلیف شود و مشکلات ادامه نداشته باشد. سازمان‌های بالای سر ما پیگیر هستند و ما هم با توجه به این فشار‌ها از فدراسیون‌ها  خواستاریم تا برای رفع مشکلات، با سازمان توسعه همکاری کنید. در تاریخ یک مهر ماه با حکم سجادی وارد این شرکت شدم. شرکت توسعه از سال ۹۷ بدهی مالیاتی دارد و بدهی بیمه تامین اجتماعی از سال ۹۷ مانده است. این یعنی اگر در سه تا چهار سال گذشته شرکت توسعه اگر در حوزه ورزش هم توسعه داشت، خودش روز به روز در حال تباهی و خرابی بود. روز بیست و هفتم که در شرکت بودم، همه موارد تسویه و بدهی‌ها پرداخت شد. موارد کامل‌تر را به صورت حضوری خدمت شما عزیزان خواهم گفت.

درباره وضعیت سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی بگویید؟  

او ادامه داد: سقف سالن ۱۲ هزارنفری ورزشگاه آزادی را بعد از ده سال کاغذ بازی اداری که با ۶۰ الی ۷۰ میلیارد تومان ترمیم نشده بود، به صورت رایگان ترمیم کردیم و اکنون سالن دوازده هزار نفری مشکلی برای بهره برداری ندارد. بعد از ۱۰ سال پیست دیزین حکم استاندارد گرفت و همه این اتفاقات در چهار ماه اخیر رخ داده است. بنده به عنوان یک سرباز در تلاش برای خدمت به کشور و فدراسیون‌ها هستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار