همه مدارس و دانشگاه‌ها بازگشایی می‌شوند

بر اساس ابلاغیه فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، کلاس‌های درس همه دانشگاه‌ها و مدارس دایر می شوند.



باشگاه خبرنگاران جوان همدان- در ویدیو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور استانداران سراسر کشور این خبر اعلام شد.

استاندار همدان گفت: بر اساس ابلاغیه فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا،علاوه بر بازگشایی مدارس و دانشگاه ها برگزاری امتحانات و دفاع پایان نامه‌های تحصیلی به صورت حضوری باشد.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» گفت: تعطیلی و غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها و مدارس در ۲ سال گذشته سبب افت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان شده که با توجه به تلاش دولت سیزدهم برای افزایش واکسیناسیون و ایجاد ایمنی فراگیر هم اینک شرایط لازم برای برگزاری حضوری کلاس‌ها و آزمون‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن، مهیا است.

او گفت:کنترل وضعیت واکسیناسیون اساتید، معلمان، مدیران، کادر اداری، رانندگان سرویس و نیرو‌های خدماتی را ضروری است و همچنین وضعیت رعایت فاصله فیزیکی در مدارس، استفاده از ماسک، نصب تهویه و استفاده از مواد ضدعفونی کننده باید بررسی شود.

استاندار همدان گفت: دهیاران نسبت به ترغیب و تشویق افراد بالای ۱۲ سال به تزریق واکسن و رعایت شیوه نامه‌های های بهداشتی اقدام و مشارکت کنند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

انتهای خبر/غ

برچسب ها: مدارس ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام ما افت برامون مهم نیست و درس خواندن اول سلامتی و جان . درس بدون سلامتی به درد نمیخوره همه جای دنیا مجازی شده دوباره لطفاً دانشگاه ها رو مجازی کنید . چون نمی‌تونیم بریم با مترو. اول سلامتی این ترم باید مجازی باشه . لطفاً . فقط سلامتی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
باز گشایی شده و دانش اموزان و معلمان هم فوت شداند و این امار دورغین است من یک دکتر که روزان وهر روز بیشتر از دیروز شاهد سیل عضیم کرونا هستم