تجلیل از کارمندان بانوان غله سیستان و بلوچستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر ، از بانوان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان؛ دکتر غلامعلی گنجعلی  مدیر کل غله سیستان و بلوچستان  با تقدیر از خدمات ارزنده بانوان شاغل در اداره کل غله استان به گوشه ای از توانمندی های آنها درامورات اداری و تخصصی پرداخت.

گنجعلی  گفت : بانوان شاغل در غله و خدمات بازرگانی جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در بخش های مختلف اداری و حتی مدیریت واحدها نقش ایفا کنند .

 در ادامه جلسه مدیر کل غله ضمن تقدیر و تشکر فراوان از زحمات بانوان شاغل در تمام حوزه های فرهنگی و هنری اداره در سالی که گذشت،گفت: به فضل الهی در سال پیش رو سعی بر این داریم که از نقش بانوان در پیشبرد اهداف بیشتر استفاده کنیم و بیشتر از مدیریت این قشر بهره مند شویم و امید روشنی به این هدف داریم .

 مدیر کل غله  گفت: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و در بخش های مختلف اداره نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی درانجام امور محوله آنان دارد.

 در این نشست صمیمی که در دفتر مدیر کل اداره برگزار شد ، ابتدا جلسه هاشم زایی امام جماعت اداره غله با بیان مطالب و خاطراتی در زمینه فرهنگ و هنر، این روز بزرگ را به بانوان اداره تبریک گفت و افزود: همواره با مشارکت زنان در ادارات،نتیجه ی بهتری حاصل شده و خواهد شد.

  هاشم زایی اظهار داشتند: دخت نبی اکرم (ص) به عنوان الگویی عملی برای همه ما مسلمانان محسوب می شود که هم در محیط زندگی و هم محیط کار می توانیم فرمایشات آن حضرت را نصب العین خویش قرار دهیم.

 در پایان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان؛ با اهدای لوح و هدیه از زحمات و تلاش اثرگذار بانوان شاغل در این اداره قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار