رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

جهاد عظیم عصر حاضر موضوع «تبیین» است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:جهاد عظیم روزگار ما موضوع «تبیین» است و حتی اساس برنامه راهبردی اسلام نیز تبیین است و در این راه باید همگی رو به جلو حرکت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حجت‌الاسلام قمی امروز در مراسم تو دیع ومعارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ما کار خود را جدی گرفتیم، انشاالله در محل عمل این موضوع قابل رؤیت و ارزیابی است. جهاد عظیم روزگار ما تبیین است و حتی اساس برنامه راهبردی اسلام تبیین است. در این راه همه باید با هم بار را برداریم و جلو برویم.

او گفت: زحمت آقای اروجی در تهران افزون خواهد شد و آقای فوقی کار سنگینی بر دوش دارد. آقای فوقی باید بار سنگین استان اصفهان را با این حجم ظرفیت علما با کمک همه بر دوش بکشد.

در ادامه حجت‌الاسلام مهدی فوقی در مراسم معارفه خود گفت: یکی از خوبی‌های سازمان تبلیغات، ظرفیت این سازمان برای ایجاد حلقه وصل بین هیئات مذهبی، فعالان و مراکز دینی است. از تمام افرادی که من را شایسته این جایگاه دانستند تشکر می‌کنم.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان اصفهان می‌گوید امیدوارم بتوانیم کار‌های ناتمام را تمام کنیم، البته آقای اروجی بسیار خوب کار کرده است. هم‌اکنون آرامش خوبی بر اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان حاکم است. امروز مردم انتظار خدمت از ما دارند و می‌خواهند ما را در کنار خود ببینند.

امروز آئین تکریم حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان و معارفه حجت‌الاسلام مهدی فوقی، مدیرکل جدید این سازمان با حضور حجت الاسلام محمد قمی برگزار شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار