فعالیت صنوف خرم‌آباد با داشتن کارت واکسن امکان‌پذیر است

فرماندار خرم‌آباد گفت: براساس سامانه هوشمند کنترل بیماری کرونا فعالیت صنوف، سالن‌های ورزشی، هتل‌ها، رستوران‌ها و ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری تنها با داشتن کارت واکسن و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -جعفر طولابی در جلسه ستاد کرونای این شهرستان با اشاره به سرعت تغییر رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های مختلف کشور از جمله خرم آباد را سرعت بالای شیوع و همه گیری سویه اُمیکرون اعلام کرد.
وی با اشاره به تصمیم ستاد استانی کرونا مبنی بر مجازی شدن آموزش در مقطع ابتدایی به مدت یک هفته، از مسئولین آموزش و پرورش خواست، آموزش حضوری سایر مقاطع با رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.
طولابی خواستار راه اندازی گشت‌های تخصصی و مشترک دستگاه‌های متولی و تشدید نظارت‌ها مانند زمان پیک قبلی و کنترل دقیق تمامی مراکز خصوصا مراکز تجمعی نظیر رستوران‌ها و مراکز اقامتی شد.
فرماندار خرم آباد برگزاری مراسمات ملی و مذهبی پیش رو در اماکن مسقف را طبق دستور ستاد ملی کرونا با رعایت محدودیت زمانی و جمعیتی و با رعایت تمامی پروتکل‌های اعلامی از سوی این ستاد عملی دانست.
وی بر ضرورت شتاب بخشی به روند واکسیناسیون با افزایش مراکز تزریق واکسن ثابت و سیار در برخی اماکن عمومی و مراکز تجمعی نظیر دانشگاه‌ها و فرهنگ سازی با استفاده از رسانه‌های جمعی، فضای مجازی و ترغیب کارکنان ادارات و استاتید و دانشجویان جهت تزریق واکسن توسط مسئولین دستگاه‌های اجرایی و مسئولین ادارات تاکید نمود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.