افزایش بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا در مشهد

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا در این کلانشهر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محمد پهلوان گفت: تعداد مبتلایان سرپایی و بستری شدگان کرونایی در خراسان رضوی همچنان رو به افزایش است و تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه از سه هزار نفر گذشته است.

این در حالی است که ۱۰ روز پیش و در سوم بهمن ماه تعداد مراجعان سرپایی در خراسان رضوی هزار و ۱۰۰ نفر بود همچنین هم‌اکنون ۱۵۰ بیمار بدحال کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که این تعداد روند افزایشی دارد.

او گفت: تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی دیروز ۲۵۰ نفر بود.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۱ مرکز خدمات جامع سلامت در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارند که از این تعداد ۲۲ مرکز در شهر مشهد فعال است.

پهلوان گفت: هم اکنون ۶۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری اند که ۴۸۰ نفر از آن‌ها متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

مشهد و چهار شهرستان دیگر خراسان رضوی در وضعیت قرمز، هشت شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۰ شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار