پردیس سینمایی پارک‌بازار مشهد امروز افتتاح می‌شود

مدیر پردیس سینمایی پارک‌بازار از افتتاح این پردیس سینمایی از امروز با اکران فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - علی عباس‌زادگان گفت:  مجموع فضای پردیس سینمایی پارک‌بازار مشهد ۳۴۰۰ متر و فضای داخل سالن‌ها شامل ۱۱۰۰ متر می‌شود. این سینما دارای ۶ سالن است  که مجموع ظرفیت این سالن ها  به حدود ۸۰۰ صندلی می‌رسد.

به گفته او این پردیس سینمایی توسط سازنده پردیس سینمایی اطلس ساخته شده و با تجربه‌ای از که ساخت آن سینما به دست آورده بوده سعی کرده تا کم و کسری‌هایی که در آن سینما وجود داشته است را در این سینما رفع کند. بر این اساس شیب سالن‌ها از اکثر مجتمع‌های تجاری بیشتر است و زاویه را از زاویه استاندارد بیشتر رعایت کرده‌ایم.

مدیر پردیس سینمایی پارک‌بازار گفت: برای فضای رفت‌وآمد مخاطبان در راهرو‌های سالن‌ها فضای زیادی را در نظر گرفتیم. همچنین برخلاف اکثر سینما‌ها که از بسته حمایتی استفاده می‌کنند و پرده چینی نصب می‌کنند، ما برای پردیس سینمایی پارک‌بازار از پرده فرانسوی استفاده کردیم و تمام صوت و تصویر سینما به‌روزترین نسخه موجود در بازار است.

به گفته عباس‌زادگان  از روز گذشته با قرار گرفتن سانس‌ها در سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت، ظرفیت سالن سینمای پارک‌بازار برای اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر مشهد، برای تمام فیلم‌ها به غیر از سه فیلم بیرو، شب‌های طلایی و لایه‌های دروغ تکمیل شده است. همچنین اکران‌های عمومی این سینما از امشب آغاز می‌شود و همانند دیگر سینما‌ها فعالیت خواهیم کرد.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار