اختصاص چهار مرکز درمانی ویژه کودکان مبتلا به کرونا در مشهد

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اختصاص چهار مرکز درمانی ویژه کودکان مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مشهد خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محمد پهلوان گفت: در موج ششم کرونا، تعداد کودکان مبتلا و یا مشکوک به کرونا افزایش یافته است و در راستای ارائه خدمات مناسب به کودکان، ۴ مرکز شامل بیمارستان تخصصی کودکان اکبر (میدان تلویزیون-بلوار شهید کاوه)، درمانگاه سلامت کودک (بلوار وکیل آباد -بین بلوار دانشجو و وکیل آباد ٣۵)، درمانگاه نشاط کودک (طلاب-خیابان وحید -بین وحید ۵ و٧) و درمانگاه آریان (کوهسنگی ١۰ -میدان الندشت) برای خدمات رسانی به کودکان در سطوح تخصصی فعال شده است.

در مراکز سطح دو علاوه بر حضور متخصصین، امکانات پاراکلینیکی نیز برای تشخیص بیماری مهیاست؛ عموم مردم در صورت بروز علائم می‌توانند ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت اطلاعات لازم، به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت منتخب و یا درمانگاه سطح یک و دو مراجعه کنند.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به بیماران علاوه بر مراکز خدمات جامع سلامت ، ۱۵۰ درمانگاه در سطوح یک و دو در مشهد فعال شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.