برتری سپاهان در رالی جذاب با طعم کامبک

تیم والیبال سپاهان اصفهان با یک کامبک دیدنی ۳ بر ۲ سایپا را شکست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های ایران امروز آغاز شد و تیم والیبال سپاهان اصفهان در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان میزبان حریف نام‌ونشان‌دار خود سایپای تهران بود.

والیبالیست‌های بلندقامت سپاهان که در ۲۳ هفته گذشته با کسب ۱۹ پیروزی و تحمل چهار شکست با اختلاف در صدر جدول رده‌بندی هستند صعودشان به پلی‌آف را قطعی کردند و بازی‌های هفته بیست‌وچهارم به بعد برایشان حکم دیدار‌های تشریفاتی را دارد.

اما سایپا که فصل خوبی را سپری نکرده با ۲۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد و کارش برای رسیدن به مرحله پلی‌آف بسیار سخت است.

بازی برای هر دو تیم بسیار نزدیک شروع شد و تا امتیازات میانی همین روند ادامه داشت؛ اما انگیزه بالاتر سایپایی‌ها باعث شد آن‌ها ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ مقابل سپاهان میزبان از آن خود کنند.

در سِت دوم باز هم این تیم سایپا بود که اکثر سرویس‌ها را برای خود به‌دست می‌آورد، فاصله سپاهان با حریف بیشتر از ست نخست شد و در پایان ست دوم سایپا ۲۵ بر ۲۱ برنده شد.

طلایی‌پوشان در سِت سوم به خودشان آمدند و برای فرار از یک شکست سنگین سه بر صفر به هر دری زدند؛ بازیکنان باتجربه سپاهان تیمشان را در بازی نگه داشتند و پس از برتری ۲۵ بر ۲۱، کار را به ست چهارم کشاندند.

در سِت چهارم شاگردان محمدی‌راد برای بازگرداندن بازی همه‌کاری کردند و با یک نمایش قابل قبول ۲۵ بر ۱۹ سایپا را شکست دادند تا در ست‌ها دو تیم ۲ بر ۲ مساوی شوند.

در سِت پنجم و پایانی، یکی از جذاب‌ترین ست‌های لیگ را هر دو تیم به‌نمایش گذاشتند. یک بازی پایاپای و نفس‌گیر که به یک رالی عجیب و مهیج تبدیل شده بود و در نهایت با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ این ماراتن را سپاهان با یک کامبک بی‌نظیر برد و به بیستمین پیروزی‌اش در لیگ رسید.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.