فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۱۵ هزار کیلوگرم انواع خوراک غیرمجاز آبزیان در این شهرستان به ارزش چهار میلیارد ریال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سرهنگ احمد ساکی گفت: به دنبال دریافت خبر مبنی بر اینکه یکی از کارخانه‌های تولید خوراک آبزیان این شهرستان نسبت به تولید غیرمجاز این محصول اقدام می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

با هماهنگی دستگاه قضایی در بازرسی از این واحد تولیدی از سوی  تیمی مشترک از ماموران این یگان و کارشناسان اداره دامپزشکی ملایر، مقدار ۱۵ تن مواد اولیه فاقد شناسه و هویت خوراک آبزیان کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر درادامه گفت:  در این خصوص یک متهم با تشکیل پرونده دستگیر و به مراجع قضایی تحویل و واحد تولیدی نامبرده  پلمپ شد.

سرهنگ ساکی گفت:به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی هفت متهم دستگیر و اموال مسروقه و ۲۰ تیغه انواع سلاح سرد با تلاش ماموران یگان‌های اجرایی پلیس کشف شد.

او گفت: به منظور مبارزه با مخلان امنیت عمومی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان، مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط از پیش تعیین شده با حضور پلیس‌های تخصصی، یگان امداد و کلانتری ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ ساکی در ادامه گفت: ماموران انتظامی شرکت کننده در اجرای این طرح موفق به دستگیری سه نفر سارق اماکن خصوصی، چهار نفر اراذل و اوباش و کشف ۲۰ تیغه انواع سلاح سرد، ۲۳ حقه وافور، یک گرم هروئین، اموال مسروقه از اماکن خصوصی، توقیف یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مزاحم شدند.

انتهای پیام/ج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.